Visita a l'Escola El Solell de la Palma de Cervelló

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart de l'Escola El Solell de la Palma de Cervelló.

Un matí ben divertit on hem conegut a fons aquestes dues mascotes estrambòtiques.







MASCOTA DE 4T A

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta té forma de closca de tortuga, i els colors que predominen són el taronja i el verd. El dies duren trenta hores i els anys 400 dies. Només tenim dues estacions de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de moltes coses diferents. D'algues, sèpia, cigales, patates, llibrets, tonyina, cacauets i pinso.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada escalar, cantar, praticar esports, cuinar hamburgueses i fer equilibris agafat en un parell de cordes.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada viatjar. Acostumo a visitar llocs amb platja. Les darreres vacances vaig anar a Palma de Mallorca. Sí, sí, al vostre planeta. Va ser divertit.

5. Quin esport practiques?
L'esport del Cirquista Acrobàtic. S'hi juga amb dues mascotes, cadascuna agafada a una corda. Cal superar molts obstacles per arribar al final del circuit. Si arribes al final t'has de tirar a una piscina d'escuma fent un salt acrobàtic.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Són grosses i ovalades, amb unes coses transparents i gegantines que es diuen finestres. En teniu, d'això, a les vostres cases?

7. Quin és el teu ofici?
Ara mateix em dedico a passar el temps. Encara no m'he decidit.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Escollir ofici. És un avorriment. Prefereixo fer viatges a Mallorca.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Cap ni un.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Les vostres illes amb platges paradisíaques.

11. I ja per acabar... Com et dius?
Sweet 6.

MASCOTA DE 4T B


1. Com és el teu planeta?
És estret i allargassat. Hi ha molts arbres de color groc i vermell. Els dies duren mil hores i hi ha quaranta-vuit estacions de l'any. Tenim un bilió de satèl·lits. Cada any en descobrim de nous.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem xocolata, llaminadures, sucre a cullerades, pa amb tomàquet, síndria, maduixes amb nata, de tortugues (com la mascota del grup A), fins i tot a vegades mengem cagarrines. Ja ho veieu, mengem una mica tot allò que trobem.

3. Digues quines són les teves aficions.
Tenyir-me els cabells de colors fantàstics i inventar-me cremes amb propietats excepcionals. També m'agrada imaginar coses. M'hi passo hores senceres.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada anar a Bruticolàndia, tot i que el meu darrer viatge va ser a un planeta que es diu Macaron Chipiron.

5. Quin esport practiques?
Sóc voladora federada. Fag servir les meves ales de drac blaves i rosa. Els de la meva espècie fem tornejos voladors, i algun cop he quedat bastant amunt en el rànquing.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Són cases triangulars. Les parets són de xocolata negra (sense finestres), i els sostres estan en flames constantment. Les ciutats estan plenes de supermercats.

7. Quin és el teu ofici?
He fet moltes coses, sóc ben inquieta. Però sobretot he fet de cantant, de policia i de model. Per fer de cantant i de policia vaig haver d'estudiar un munt. Per fer de model, no tant, perquè ho porto a la sang: sóc una gallina sexy, les coses com siguin.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto volar en avió. No m'agrada que un altre piloti per mi, prefereixo volar jo mateixa.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Les que ens hi assemblem més som les gallines, i ja veieu que tampoc som ben bé com les vostres.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Els vostres cantants. Teniu veus molt boniques al vostre planeta.

11. I ja per acabar... Com et dius?
Gallininets.

Comentaris