Visita al Col·legi La Merced de Barcelona

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes del Col·legi La Merced de Barcelona.  

Un personatge llefiscós i descomunal com n'hi ha pocs, anomenat Mr Fluorescent, de l'espècie dels grimacs. 









1. Com és el teu planeta?
És grandiós: uns 1.000.000.000.000 de km de diàmetre, i té forma d'elefant. Tot és de clor fluorescent; per exemple, l'aigua és de color rosa.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
D'ous de vaca. Al nostre planeta les vaques ponen ous. Mengem milions de vegades al dia, no parem. Pero sempre ous. Peso 1.000.000.000.000.000.000 (...) 000.000.000 de tones.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada fer salts de 100 kilòmetres de llargada.Saltar és la meva vida, no faig altra cosa (a banda de menjar, és clar). Fem un joc de saltar que es diu boti boti.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada fer coses diferents, com anar en bicicleta de vint rodes. L'estiu passat vaig visitar un planeta que es diu Tiburón Bu, on vaig poder pedalar a fons.

5. Quin esport practiques?
Es diu Hanfutbas. Es juga en una pista immensa amb 4 porteries (2 de futbol i dues d'handbol) i 2 cistelles. Calcem unes botes reglamentàries, altes fins als bessons. Per ugar-hi cal practicar els tres esports alhora. Es juga en 80 parts, i cadascuna dura 10 hores (excepte l'última, que dura el doble). No hi ha faltes ni límit de cap mena.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Acostumen a tenir formes d'animal, però també en tenim en forma de rosa, de llibre, de letres, de diamant, d'ordinador, de sabates, de cara de persona, de cara d'animal, de cara d'animal i de persona, de totes les coses que hi he en un estudi (inclòs l'estudi mateix), de parts del cos, de cos sencer, d'estrella, de sol, de lluna i de dinosaure. Ens agrada innovar.

7. Quin és el teu ofici?
Faig de policia. Al nosre planeta no duem armes, però ens fem respectar gràcies als nostres salts i a les puntades de peu.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto estar en llibertat, no jugar a videojocs ni fer el swish swish.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Cap ni una. Al meu planeta només hi ha grimacs com jo.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que és molt petita i acollidora. En un parell de salts ja has fet la volta al món.



Comentaris