Visita a l'IE Sant Jordi de Vilassar de Dalt

Aquestes són les mascotes que hem creat amb els alumnes de 3r i 4t de l'IE Sant Jordi de Vilassar de Dalt.

Un matí molt divertit creant mascotes i xerrant sobre l'ofici d'escriure.








ENTREVISTA A LA MASCOTA DE TERCER

1. Com és el teu planeta?
És un planeta gran, fet de cotó de color morat. Medeix 1.500 metres de diàmetre i hi ha arbres de xocolata i l'aigua és feta d'aquarius. Té 8 satèl·lits i hi ha quatre estacions de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
De carn, d'un animal que s'anomena luua45, que és més gran que deu vaques una damunt de l'altra. A vegades bec benzina, però no gaire sovint.

3. Digues quines són les teves aficions.
En tinc moltes! M'agrada patinar, fer papiroflèxia, dibuixar, jugar a cuinetes i saltar a corda.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Anar a la neu a esquiar. També m'agraden els esports de risc, com ara el salt en paracaigudes. També m'agrada saltar de núvol en núvol i, a vegades, agafo el meu Jaguar i arribo a la lluna d'un bot.

5. Quin esport practiques?
Es diu rugbytennis. Consisteix a llançar pilotes de tennis fins arribar a una línea de color blanc. Després, els dos equips van a buscar la pilota, i quan la té un jugador, els de l'altre equip li fan placatges per aconseguir-la. A la nostra lliga hi juguen quinze equips.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
El pobles són petits, hi ha menys habitants que als pobles de la Terra, i no hi ha tanta contaminació. Tot i així hi ha moltes botigues i molt de moviment.

7. Quin és el teu ofici.
El meu ofici és fer de bomber. Al principi costa de començar, però de mica en mica en vas aprenent. Durant els anys que vaig estudiar vaig haver de pujar i baixar molts cops per una escala de bomber, carregar mangueres i anar molt al gimnàs per estar ben fort.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada la foscor. Tampoc em fan cap gràcia les muntanyes rodones, les cadires triangulars, els rius verds i els núvols de contaminació de color lila.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No. I això no és gens estrany, perquè al meu planeta només hi ha la meva espècie. Amb estampats de diferents colors, però tots som parents.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Les vostres pistes d'esquí. Al meu planeta no hi ha muntanyes tan altes!




ENTREVISTA A LA MASCOTA DE QUART

1. Com és el teu planeta?
És de color blau i lila. A l'estiu fa molt de fred i a l'hivern molta calor, i la primavera i la tardor no existeixen. Els anys, aquí, duren ben bé una eternitat.


2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Principalment d'uns mamuts peluts amb taques i cua de velocirraptor. També ens agrada la fusta socarrimada, els mosquits a la cassola i les ungles de porc. I no hi ha cap àpat que no s'acabi amb un grapadet de material escolar.

3. Digues quines són les teves aficions.
Jugar al voley-vaca, molt semblant al vostre voley-platja però amb vaques com a jugadores. També sóc aficionat a la cuina-patinatge, una activitat molt complicada.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Viatjar per l'espai i anar a tots els planetes que puc, excepte a la Terra, que ja està molt vista. El darrer cop que vaig visitar-la vaig anar a Londres i vaig veure un cocodril enfilat damunt el Big Ben. Després d'això, no crec que pugui veure-hi res que sigui més interessant.

5. Quin esport practiques?
A banda del voley-vaca, estic federat a la lliga de Toca paret. És un esport que es juga en un camp ple de parets, on has d'anar escalant agafant-te a les parets i evitar que els de l'equip contrari t'enxampin. És molt xulo, però costa dominar la tècnica.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Són piràmides, de les quals la porta està al vèrtex de dalt. Cal pujar-hi a través de les escales laterals, i un cop entres pel vèrtex t'has de deixar caure fins a un matalàs que tenim instal·lat al mig del menjador. A les parets hi solem tenir dibuixos d'animals.

7. Quin és el teu ofici.
Sóc cuidador de mascotes extraterrestres. Els ensenyo a parlar. M'ho passo molt bé amb les mascotes, però és molt complicat perquè t'han de fer molt de cas per aprendre a parlar.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Així, d'entrada, se m'acut que no suporto jugar a fútbol americà sobre gel amb una orella trencada. No sé si t'hi has trobat mai, però no ho desitjo a ningú. I la cosa que em fa més ràbia de veure és un peu de porc.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Hi ha la gallina corredora, els porcs voladors, lloros, humans i gossos menja-truites. Només saben parlar els humans, i el lloro (però només sap repetir).

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Londres. Encara que, ja us ho he dit, el tinc un pèl vist.


Comentaris