Visita a l'Escola l'Oreig de Pallejà

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart de l'Escola l'Oreig de Pallejà.

Hem inventat tot un món per a la nostra mascota, a banda de parlar sobre mapes mentals, jocs creatius i eines per ajudar-nos a explicar històries.






1. Com és el teu planeta?

És dels colors de l'arc de Sant Martí. Té 7.773 km de diàmetre, els dies duren 30 minuts i els anys duren 30 dies. Tenim tres estacions de l'any: papaionisco, on la temperatura és de 20 graus, frutisco, on estem a 30 graus, i cisco, on podem arribar als 30 graus sota zero.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem sobretot de tacos mexicans amb terra de jardí. El meu plat preferit, però, és l'amanida amb espaguetis. A banda d'això, tenim una cuina molt rica, al meu planeta. Pots trobar plats amb suc de peix petit, gelat de sushi, oreo de cuc de terra, yogurt de truita, granotes amb alvocat, frankfurt amb mel, tacos amb salsa de cuc, pastís de llangardaix, infusió de conill...

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada banyar-me en una piscina de fruites i menjar-me-les. També m'ho passo molt bé fent servir les meves potes: fent màgia, malabarismes, fent dibuixos mentre surfejo i jugant a jocs de taula amb fitxes en forma de pètal.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
El meu lloc preferit per anar de vacances és el desert. El que més m'agrada és trobar un oasi on poder-me banyar en guacamole. Sempre duc nachos al damunt, quan estic de vacances.

5. Quin esport practiques?
Es diu afetomoa. És un esport exclusiu per a cangurs i consisteix en llançar una fletxa a un tomàquet, i que tot seguit el tomàquet entri dins una cistella. El guanyador s'emporta un lot de Nadal, sigui quina sigui l'època de l'any.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Totes estan pintades de colors pastel. Poden tenir moltes formes diferents: quadrades, triangulars, en forma d'essa... Els materials també varien: plàstic, vidre, plasma, aigua i núvols. Al sostre, per quedar ben aixoplugats, hi posem una neu que produeixen els unicorns. Però no em preguntis com s'ho fan, que no en tinc ni idea.

7. Quin és el teu ofici?
El meu ofici és fabricar coets -3.000, que són uns coets que poden donar la volta a la galàxia en un segon. També es poden transformar en qualsevol cosa i atravessar el sol sense cremar-se ni passar ni mica de calor. Es triga un mes sencer a fabricar un coet -3.000, i per arribar a treballar d'això vaig haver d'estudiar molt, especialment per aprendre a fer la capa protectora solar.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto els pasipolls blaus, perquè fan pessigolles i la picor no se't passa fins al cap d'un any. Del planeta Terra no m'agraden gens les persones negatives perquè sempre estan pensant "no ho podré fer". Jo sempre estic content i no m'agrada la negativitat.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Hi ha exraterrestres i criatures com jo. Tots parlem, però en idiomes que no sou capaços d'entendre. Hi tenim bèsties que s'assemblen als vostres taurons, serps i balenes, però amb més facilitat de paraula.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que no hi teniu passipolls.

Comentaris

  1. Hola som l'Adrià i l'Albano i et volem dir que ens a ha encantat lla teva visita.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada