Visita a l'Escola Pública Circell de Moja

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart de l'Escola Pública Circell de Moja.

Una tarda carregada d'idees i amb una ronda de preguntes interessantíssimes.












1. Com és el teu planeta?
El meu planeta té forma de llibre, i cada pàgina és un país. A la portada hi ha dibuixada la cara d'un camaleó. Per viatjar ho tenim molt fàcil, només cal avançar o retrocedir planes.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem exclusivament plantes. Però no et convidaré mai a sopar, si no et sap greu, perquè al nostre planeta totes les plantes són verinoses.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada molt cantar amb la veu d'un ocell, nedar com els peixos i fer melmelada de fruits verinosos.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
El darrer viatge que vaig fer vaig anar a Saturn i hi havia moltes bombolles de color verd fluorescent i estaven boníssimes!! L'hotel estava fet de totxos de sucre i me'l vaig cruspir tot. Després el vaig haver de pagar, i costava 1.300.000 €. Després vaig anar a nedar amb els peixos invisibles, que és l'activitat estrella entre els turistes que van a Saturn.

5. Quin esport practiques?
L'esport s'anomena Tele-Fú. És molt semblant al futbol, però amb jugades més elaborades, perquè l'entrenador controla els jugadors amb telepatia.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases estan construïdes al damunt dels arbres i són de color verd per no desentonar amb el paisatge. Les ciutats estan plenes de vegetació.

7. Quin és el teu ofici.
Em dedico a dominar mons. Normalment ordeixo complots per destronar reis i fer-me amb la corona. Al meu planeta hi ha estudis per ser dominador de mons, i jo vaig treure les millors notes.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada la contaminació, perquè llavors les plantes es marceixen i les nostres ciutats queden ben lletges.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, però no gaires. La majoria són pròpies del nostre planeta. Totes saben parlar, i no hi tenim mascotes, a casa nostra.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
M'agrada molt la vostra vegetació, perquè és molt majestuosa. També la quantitat d'animals diferents que teniu.

Comentaris