Visita al Col·legi La Merced de Barcelona

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes del Col·legi la Merced de Barcelona.

Ha estat una jornada molt especial, amb un grup petit però amb molta imaginació!










ENTREVISTA A LA MASCOTA 

1. Com és el teu planeta?
És més gran que la Terra, de color verd i blau, també, i es diu Animanandia. El paisatge és selvàtic, amb aigües de color violeta, cel de color taronja i blau, i està habitat exclusivament per animals extraordinaris. Hi ha dofins amb coloraines d'arc de Sant Martí i conills de pasqua de color lila fosc i les dents de colors, per exemple. El dia dura cent vuitanta hores, i els anys trenta-nou mil tres-centes hores. Les estacions de l'any s'alternen diàriament: un dia estiu, un altre primavera i un altre hivern.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Verdura, pizza de vòmit, xocolata amb colomassa, zebra cuinada amb tinta de rotulador, patates fregides amb benzina i gelat de cuca.

3. Digues quines són les teves aficions.
Caçar ratolins, jugar al futbol porc amb els meus amics i amigues porcs a la platja del camp porc.
També m'ho passo bé ajudant als meus avis i els meus cosins fent de cambrer al seu bar porc.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Acostumo a viatjar a un planeta on tot és platja, i em faig un tip de menjar gelats en forma de porc. El segon planeta que m'agrada més és el món Vaca; de fet m'ho passo molt bé visitant planetes.

5. Quin esport practiques?
Practico el beisbol animal, que es juga amb un bat que és una serp i una pilota que parla. L'equipació consisteix en una samarreta feta de pedra, uns pantalons d'aigua, botes de foc i gorra d'herba. També duem un casc amb parts del Titanic reciclades. Els partits de beisbol animal no es poden començar fins que les grades no estan plenes, aquesta és la norma més important.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases són com les de les formigues: molt petites. De segur que us preguntareu com hi cabem, oi? Tenim una màquina que es diu laringuma, que fa que encara que les cases semblin petites, per dins siguin gegantines. A més, són molt pràctiques perquè decideixes com són les habitacions a través d'una tablet.

7. Quin és el teu ofici.
Em dedico a caçar coloms. Vaig pel carrer donant-los menjar perquè es posin ben grassos  i després me'ls menjo. Una vegada em vaig presentar a un concurs de posar-se gras menjant coloms. Hi havia aquests contrincants: Sardinaman, la Gavina Garrepa i el Cocodril Badadulí, el meu màxim rival. El jurat estava format per L'Ós Serianutú, el Goril·la Cantimplora i el Pingüí Ritocampo. Vam haver de fer tres proves, una cada dia. La primera: a veure qui aconseguia que els seus coloms es posessin més grassos. Vaig guanyar jo. La segona: aviam qui feia que els seus coloms fossin més ganduls. Vaig guanyar jo. La tercera: aviam qui se'ls cruspia més de pressa. I com que també vaig guanyar jo, vaig ser el guanyador del concurs. Però el millor va ser que no me n'havia adonat que entre el públic hi havia l'Inspector de Coloms, i em va contractar a la seva oficina!

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada gens cordar-me les sabates, ja que tinc vuit potes. Quina feinada! Tampoc no m'agrada fer dieta. Quina gana! Una vegada vaig participar a la marató mundial, i vaig guanyar perquè amb les meves vuit potes corro molt de pressa. Ara bé, vaig aturar-me deu cops a menjar. I la darrera cosa que no m'agrada és ser l'únic que té tres ulls. Tant de bo hi hagués més gent amb tres ulls, així no em sentiria tan diferent. Ara, això sí, no em cal menjar pastanagues per a la vista!

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, pràcticament totes les espècies que teniu a la Terra les tenim aquí també. Ara, no hi ha mascotes, tothom fa i desfà com vol.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que les places de les vostres ciutats estan plenes de coloms. Més plenes que al nostre planeta!

Comentaris